Широке застосування смартфонів, швидке зростання аудиторій мессенджерів та нові платіжні технології створюють багато можливостей для генерування доходу, але які з них мають найбільший потенціал? Бйорн Лампе, член правління betterplace.org, розповідає про технологічні новинки, на які фандрайзери повинні звернути увагу у 2018 році.

Ми вже повністю увійшли у 2018 рік і знову побачимо багато змін у фандрайзингу. Зміни в правилах, законах та, звичайно, у технологіях. Як фандрайзерам, нам необхідно відслідковувати ці зміни, але приймати рішення щодо інвестування в нові технології доволі складно. Важлива річ, про яку необхідно пам’ятати - нам немає необхідності випереджати події. Підходи стануть іншими, якщо ви працюєте з цільовою групою, яка орієнтована на технології, або маєте чіткий бізнес-кейс, щоб стати першими, але для більшості з нас немає необхідності бути рушіями цих процесів. Буде достатньо дивитися та чекати, роблячи крок тільки тоді, коли ви визначили, що ця технологія є релевантною для вашої аудиторії або масового ринку. А коли ви починаєте впроваджувати ці нові технології, необхідно провести декілька тестових випробувань (альфа чи бета тестування), для того, щоб розуміти, чи приймають цю технологію ваші донори.

Untitled design Обкладинка блогу
Untitled design Обкладинка блогу 1

Untitled design Обкладинка блогу 5

  Untitled design Обкладинка блогу 7  

Untitled design Обкладинка блогу 6

На горизонті, звичайно ж, є ще більше трендів, але ці чотири стають все більш доступними для благодійних організацій та, якщо пам’ятати про життєздатне повернення інвестицій (viable RoI), пропонують найбільші вигоди для залучення коштів. Ну що, як зміниться ваш фандрайзинг у 2018?

***

Бйорн Лампе, член Правління платформи betterplace.org, найбільшої платформи для пожертв у Німеччині. Підпишіться на нього в twitter @blampe

Посилання на оригінал статті: http://bit.ly/2GqSwzF