fbpx
Безкоштовна лінія для питань щодо грантових конкурсів 0 800 50 77 45

Ініціативний центр сприяння та розвитку громадського почину «Єднання» оголошує тендер на відбір надавача послуг з розробки та реалізації комунікаційної кампанії з просування Платформи «Маркетплейс».  .  

Постачальники послуг, які мають бажання взяти участь у тендері, повинні надати свої комерційні пропозиції до 18:00, 10 листопада 2021 р. (дати закриття тендеру) на електронну адресу office@ednannia.ua (з поміткою у темі листа «реалізація комунікаційної кампанії з просування Платформи «Маркетплейс»). 

Строк надання послуг: грудень 2021 – вересень 2022 року 

1.      Опис проєкту 

Платформа розвитку громадянського суспільства «Маркетплей» як механізм унікальна і не має аналогів у світі. Вона складається з трьох компонентів:

  • Інтернет-портал – віртуальна платформа зустрічі попиту та пропозиції у сфері організаційного розвитку ОГС. Тут можна пропонувати, шукати, замовляти, обирати тренінги, консультації, дослідження та інші види навчання або послуг, щоб посилити свою спроможність.
  • Майданчики для обговорення важливих питань у сфері організаційного розвитку: планів, стратегій та політик: зустрічі Спільноти Практиків, експертні обговорення, вебінари. Форум розвитку громадянського суспільства – найбільш очікувана подія року!
  • Система грантів з організаційного розвитку, яка забезпечує безперервне фінансування ринку послуг у сфері організаційної спроможності ОГС. Будь-яка українська некомерційна організація може подати заявку до ІСАР “Єднання”, щоб отримати грант на власний організаційний або технічний розвиток. За допомогою грантів можна “придбати” необхідні послуги: тренінг, семінар, короткострокові/довгострокові консультації, експертну оцінку тощо.

Маркетплейс надає унікальну можливість організаціям громадянського суспільства опанувати питання організаційного розвитку та менеджменту, знайти оптимальний варіант навчання в залежності від потреб та можливостей організації, провести оцінку та скласти план індивідуального організаційного розвитку, а також отримати фінансування для цих потреб.

  1. Опис завдання:

Опис завдання

Деталі

1)

Створення комунікаційної стратегії просування платформи

Включатиме розробку комуныкацыйного плану, оновлення профілю в Instagram, виокремлення  tone of voice з аудиторією,  розробку контент-карт,  моніторинг існуючих сторінок організацій, схожих за діяльністю, аналітику наповнення їх сторінок і відгуків аудиторії на контент. А також розробка стратегії просування онлайн платформи http://cd-platform.org/

2)

Створення контент-плану і ведення соціальної сторінки Instagram

- розробка актуальних тем для постів;

- написання постів;

- розробка віжуалів для постів;

- внесення корегувань в контент при необхідності;

- вичитка контенту літредактором;

- публікація постів;

- відповідь на коментарі та особисті повідомлення від користувачів;

- модерація сторінки

3)

Налаштування таргетованої реклами Instagram та Youtube.

Промоція Youtube каналу

Налаштування реклами у Instagram реклами.

Аналіз Youtube каналу та розробка медіаплану для промоції каналу.

4)

Ведення сайту Маркетплейс http://cd-platform.org/

Наповнення сайту відгуками, новинами, новими підрядниками

5)

Розробка навчального курсу з організаційного розвитку для організацій громадянського суспільства

Розробка, зйомка та продакшн курсу для платформи, а також промоція курсу на інший майданчиках.

6)

Виготовлення відеороликів з відгуками про роботу платформи від користувачів; виготовлення анімованих роликів

Виготовлення роликів (до 2-х хвилин кожний) 

7)

Медіа супровід проєкту

Написання унікальних матеріалів в національних ЗМІ про оновлення роботи платформи, її цілі та завдання, партнерські матеріали, відеоінтерв'ю, спецпроєкти з медіа

  1. Цільова аудиторія проєкту: 
  • організації громадянського суспільства (ОГС);
  • донори, які фінансують ініціативи ОГС;
  1. Вимоги, до учасників тендера:

Досвід з розробки та реалізації комунікаційних кампанії в громадському секторі. Розуміння діяльності громадського сектору.

Наявність кваліфікованої команди, яка відповідає тим вимогам і завданням, які описані вище (менеджер, копірайтер, таргетолог, команда відепродакшену тощо).

  1. Ключовими критеріями відбору постачальника послуг є: 
  • вартість послуг (з розрахунком за годину роботи)
  • успішний досвід реалізації комунікаційних кампаній (наявність портфоліо) 
  • наявність особистих ресурсів для комплексного комунікаційного супроводу проєкту.
  1. Перелік документів, які мають бути надані на розгляд:
  • лист у довільній формі із запропонованою пропозицією та бюджетом щодо розробки та реалізації комунікаційної кампанії;
  • копії реєстраційних документів (виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, витяг з реєстрів платників ПДВ або платників єдиного податку (за наявності);
  • опис досвіду реалізації комунікаційних кампаній (портфоліо).

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та Фізичні особи–підприємці (ФОП 3 групи) .

Довідки за тел. (044) 2010160 

Відповідальна особа: Коцеруба Ольга