Новини

Гострі дискусії та суперечки, приклади вдалих та провальних PR-кампаній, майстер-клас по встановленню контакту з представником інопланетної цивілізації та українським бізнесменом, рольові ігри та дебати, конкурс міс та містер «Комунікація» - такою запам`ятається учасникам «Комунікативна Школа», що проходила 25-27 квітня у Вишгороді. Запрошені експерти – Тарас Кузьмов та Олексій Ковжун, як і очікувалося, приділили максимум уваги практичним аспектам та навичкам успішної комунікативної стратегії та особливо наголосили на важливості «домашньої підготовки» перед очікуваним спілкуванням. «Пілотні» фонди громад, для представників яких і проводилася «Школа», отримали чимало прикладів вдалих та невдалих медіа-повідомлень, змогли покращити навички самопрезентації та отримати бачення складових успішної комунікативної стратегії організації. Особливу увагу в учасників «Школи» викликало обговорення моделей взаємодії фондів громад зі ЗМІ. Микола Макуха, керівник фонду громади м. Черкаси, презентував власне бачення ролі та впливу інтернет-середовища на розвиток громадських організацій та розкрив деякі таємниці успішного віртуального життя фонду громади. На завершення триденного навчання, учасники «Комунікативної Школи», традиційно обмінялися своїми новинами, радощами та звершеннями. Як зазначила Мар`яна Трачук, PR-менеджер фонду «Подільська громада», кожний захід програми «Школа фондів громад» є надзвичайною нагодою для спілкування та, як наслідок, нагодою для натхнення на нові здобутки та перемоги.   Програма “Школа фондів громад” виконується ІСАР «Єднання» за фінансової підтримки Фонду ім. Ч.С. Мотта (США). Метою програми є сприяння розвитку фондів громад в Україні для підвищення їх ролі у вирішенні місцевих проблем й забезпечення їх активної майбутньої життєдіяльності.