fbpx
Безкоштовна лінія для питань щодо грантових конкурсів 0 800 50 77 45

Фандрейзингова кампанія – один із поширених інструментів залучення фінансування та ресурсів. Аби інструмент працював, важливо розуміти, що містить ефективна фандрейзингова кампанія.

Ретельне планування та чітко визначені цілі
Аналізуйте те, що вже було до вас, не бійтеся «зазирати у словник». Завчасно продумуйте усі етапи реалізації, різні варіанти ходу подій та виходів із можливих кризових ситуацій. Навіть якщо щось іде не по плану – будьте гнучкими.
Звертайте увагу на деталізацію та змістовність цілей вашої фандрейзингової кампанії, адже невизначеність може викликати недовіру у потенційних меценатів.

Креативність. Різноманітність. Унікальність.
Не бійтеся вирізнятися поміж інших. Навпаки, шукайте свою унікальність! Вона у вас точно є!
Хочете аби ваша фандрейзингова кампанія стала привабливою для нових донорів? Використовуйте різні інструменти - традиційні та онлайн, користуйтеся ресурсами та платформами для залучення коштів. Це допоможе вам розширити аудиторію, знайти нові виходи, рішення та заохотити якомога більше людей робити донейти на вашу історію.

Ефективна комунікація
Інформуйте своїх підписників вчасно. Розповідайте про ваші цінності, місію, діяльність, показуйте команду. Людям важливо знати, які обличчя стоять за організацією.
Дякуйте своїм меценатам. Це допоможе їм відчувати свою значущість, а вам – краще залучати ресурси. Останні новини, звіти, цікаві добірки – можуть стати вашою регулярною розсилкою, яка зробить свій внесок у налагодження стосунків із донорами та допоможе виділитися поміж інших організацій. Вибудовуйте свій імідж, щоб він працював на вас!

Прозорість та регулярне звітування
Розповідайте про те скільки коштів ви залучили, а скільки та на що витратили. Показуйте результати фандрейзингової кампанії, робіть періодичні звіти по залученню ресурсів, вони формують у меценатів довіру і відчуття, що їхній внесок важливий у вирішенні соціально значущої проблеми. Чим більше людей вам довіряє, тим кращий імідж у вашої організації. Відповідно, залучати ресурси значно легше.

Знайте свою аудиторію
Аби ваша фандрейзингова подія була ефективною важливо розуміти на яку аудиторію вона спрямована. Вік, професія, вподобання – звертайте увагу на ці факти. Вони важливі для того, щоб зрозуміти чому саме ці люди повинні мати бажання пожертвувати свої ресурси на розв'язання тієї проблеми, на яку спрямована ваша кампанія.

Гарно розроблена сторінка для пожертв
Ваша сторінка має викликати у людей довіру та бажання пожертвувати свої кошти. Переконайтеся, що вона викликає атмосферу щирої подяки людям, які підтримують ваші ініціативи, тексти змістовні, а фото переконливі.

Аналізуйте власні переваги та недоліки
Звертайте увагу на те, як розвивається ваша фандрейзингова кампанія, який відгук серед людей вона має, що добре відгукується, а чому можливо слід привернути увагу і вдосконалити. Не бійтеся помилитися. Ви завжди можете визнати свою помилку і зробити інакше. Спирайтеся на свій досвід і на досвід інших.

Враховуйте ці аспекти у своїй діяльності, і вам все вдасться!