fbpx
Безкоштовна лінія для питань щодо грантових конкурсів 0 800 50 77 45

Усі активності та матеріали розроблені в межах проєкту,  а також ті події та активності, які стали прямим результатом проєкту (що фінансується за кошти проєкту ЄС) мають бути брендовані та прокомуніковані із зазначенням згадки про підтримку проєкту "Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства" (події, публікації, інформаційні матеріали, розсилки, участь експертів/співробітників у заходах, закуплене обладнання, майданчики надання послуг чи інших типів допомоги цільовим групам тощо).

ІНФОРМУВАННЯ ПРО ОТРИМАНУ ПІДТРИМКУ в межах проєкту здійснюється через:

  1. Сплановану публічну комунікацію про проєкт
  2. Брендування комунікаційних майданчиків та місць взаємодії з цільовими групами (події, прес-брифінги, конференції, центри надання послуг тощо)
  3. Брендування інфоматеріалів проєкту: 
    • відео
    • віжуали, інфографіки
    • маркування техніки та обладнання
  4. Комунікацію в соцмережах
  5. Усне інформування бенефіціарів, партнерів, набувачів вигод та інших стейкхолдерів проєкту

1. Спланована публічна комунікація про проєкт

  • Зробіть анонс проєкту
  • Промотуйте активності проєкту
  • Пишіть успішні історії
  • Публічно звітуйте про результати проекту як проміжні, так і фінальні

2. Брендування комунікаційних майданчиків

☕ Всі публічні заходи мають бути відповідно пробрендовані. Якщо це офлайн захід, рекомендуємо виготовити банер або плакат; якщо онлайн - виготовити заставку для прямого ефіру чи зум-конференції з брендингом Проєкту. Модератори заходів зобов’язані усно згадати, в рамках якого проєкту відбувається захід. 

Якщо консультанти, експерти, керівники організацій, які працюють в межах Проєкту, публічно виступають, чи дають інтерв’ю медіа, і при цьому згадують діяльність організації в межах Проєкту, вони мають зобов’язання усно зазначити назву Проєкту та фінансову підтримку донора.

3. Брендування інфоматеріалів проєкту

До брендування відносяться:

  • логотипи проєкту
  • назва проєкту
  • дисклеймер - згадка про фінансування донора

У комунікаціях використовуємо назву проєкту "Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства", англійська версія “EU Emergency Support 4 Civil Society”

ЛОГО проєкту - це поєднання логотипів донорів (ІСАР Єднання та ЄС), а також за бажанням лого організації-грантера, який втілює проєкт, та інших партнерів, які долучаються до проєкту. 

Якщо вам потрібно додати логотип своєї організації, ви маєте його розмістити ПІСЛЯ логотипу ІСАР Єднання та ПЕРЕД логотипом "Прямуємо разом".

Порядок логотипів має бути таким:

ЛОГО ІСАР Єднання  +  ЛОГО організації-грантера (інших партнерів за наявності)   + 

 ЛОГО ЄС "Прямуємо разом"

Зверніть увагу!  Логотип ЄС центрується по правому полю. Логотип вашої організації та ІСАР Єднання не повинен перевищувати розмір логотипу ЄС.

 Новый точечный рисунок 1

Новый точечный рисунок 2

Логотипи ЄС укр та англ завантажити (у векторі)

Логотипи ІСАР Єднання завантажити (вектор, png - black&white)  

Дисклеймер проєкту (укр):

Проєкт реалізується/захід організовано/підтримка надається/публікацію видано  (оберіть найвідповідніше) ГО "...." (вкажіть назву Грантоотримувача)  у рамках проєкту «Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства», що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу. 

або більш детальний для відповідного виду продукту

Відео/фільм/програма/запис/брошура (оберіть правильний тип діяльності) створено у рамках проєкту «Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства», що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу. Його (або її) зміст є виключною відповідальністю  (вкажітьім’я автора або назву Грантоотримувача)  і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.

Дисклеймер проєкту (анг):

This video/leaflet/report (вкажіть правильний вид) is produced within the project «EU Emergency Support 4 Civil Society», implemented by ISAR Ednannia with the financial support of the European Union. Its contents are the sole responsibility of (вкажітьім’я автора або назву Грантоотримувача) and do not necessarily reflect the views of the European Union.

  • Відео

🎞️ Всі відео продукти мають містити логотип Проєкту (ІСАР Єднання та ЄС «Прямуємо разом»)  та дисклеймер наприкінці відео.  

Зразок оформлення наприкінці ролику:

  • Віжуали, інфографіки

📸 Віжуал та інфографіка, яка розробляється в межах проєкту, обов’язково брендується логотипом Проєкту (ІСАР Єднання та ЄС «Прямуємо разом») . 

Положення логотипів може бути відцентроване зверху/внизу/по правому краю (можливі винятки, якщо дизайн картинки складний і вимагає змін)

  • Дисклеймер на інфографіку можна не додавати
  • Оригінальні фото можна не брендувати

На картинках темних тонів необхідно розміщувати лого з білим фоном, розмір якого відповідає охоронному полю. На фотографіях світлих тонів текстова частина лого повинна мати білий фон з 50% прозорістю.

зразок

Шапка електронного листа 600x200 пікс 1

  •  Маркування техніки та обладнання

💻 На закуплене обладнення за кошти Проєкту розсмістіть логотип Проєкту (ІСАР Єднання та ЄС «Прямуємо разом»)  Макети наліпок можа завантажити тут:

 

4. Комунікація в соцмережах

У соцмережах рекомендуємо використовувати теги ЄС та ІСАР Єднання: #ПрямуємоРазом #TeamEurope #MovingForwardTogether #ISAR Ednannia 

Також варто тегати сторінку @EU https://www.facebook.com/EUDelegationUkraine та сторінку @Isar Ednannia (https://www.facebook.com/isar.ednannia)

 

5. Усне інформування бенефіціарів, партнерів, набувачів вигод та інших стейкхолдерів проєкту

У комунікаціях зі стейкхолдерами проєкту згадуйте назву та джерело фінансової підтримки - донора. Використовуйте назву проєкту "Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства", англійська версія “EU Emergency Support 4 Civil Society”. Проєкт впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу.

 

ОСОБЛИВОСТІ БРЕНДУВАННЯ В МЕЖАХ РІЗНИХ ТИПІВ ГРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ 

 1. Проєкти інституційної підтримки

  • 🚀 Розмістіть на своїх публічних майданчиках комунікацій (соцмережі, веб сайти, офіси) інформацію про підтримку з боку Проєкту, а також промаркуйте зони взаємодії з бенефіціарами відповідними згадками про Проєкт та джерела фінансування. Зразок повідомлення: "Інституційна підтримка (вказати назву організації) здійснюється у рамках проєкту «Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства», що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу».
  • Додайте логотипи Проєкту.
  • Протягом періоду, який фінансується Проєктом, організація зобов’язана комунікувати про отриману підтримку та ділитися результатами, здобутими в тому числі завдяки цій підтримці.

2. Проєкти, що передбачають комунікаційні/фандрезингові активності для залучення коштів на діяльність організації

 Організації мають згадувати про підтримку проєкту та джерела фінансування як на етапі комунікаційних та фандрейзингових активностей, так і на етапі роботи із залученими ресурсами.

  • згадуйте Проєкт та джерела фінансування під час того, як надаєте допомогу вашим бенефіціарам (цільовим групам), якщо ця допомога була організована за кошти, зібрані на фандрейзингових подіях чи завдяки профінансованій Проєктом комунікації.
  • всі активності, які профінансовані за кошти Проєкту, брендуйте відповідно до правил брендування інфоматеріалів проєкту
  • Зразок згадки: Обладнання придбане (вказати вид допомоги) у рамках фандрейзингової кампанії, яка була організована завдяки проєкту «Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства», що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу».

3. Підтримка ОГС/медіа для посилення їх у протидії пропаганді та дезінформації

Організації мають дотримуватися описаних вище правил брендування. Однак, у разі виготовлення матеріалів, які поширюються на окупаційні території України або серед цільових груп, де брендування може становити певну загрозу для споживачів інформації, можливі винятки відмовитися від брендування. А також у разі, якщо контент має специфічний зміст, для якого брендування є недоречним і несе додаткове змістове навантаження, яке не сумісне з ключовим повідомленням, можливі винятки.  

Всі винятки брендування узгоджуються індивідуально з грантовим менеджером ІСАР Єднання.

 

ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ

Грантоотримувач попередньо, але не пізніше ніж за 5 календарних днів перед поширенням/публікацією має затверджувати у Грантонадавача всі інформаційні матеріали, розроблені/підготовані в межах Проєкту. Їх необхідно насилати на eu_emergency@ednannia.ua (з копією на nosak@ednannia.ua).

При підготовці матеріалів, будь ласка, врахуйте всі зазначені тут вимоги до комунікації. У листі зазначте де ви плануєте розміщувати публікації (соціальні мережі, Інтернет чи друковані ЗМІ).

 

ПЛАНУВАННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАХОДІВ

Грантоотримувач у кінці кожного поточного місяця (не пізніше останнього робочого дня поточного місяця) подає інформацію про заходи, заплановані на наступний місяць за формою: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=yop5nokN5UaEppbtB7M9BRtZamfUn1pLvezqiq91G-ZUMzNTVzRaRUszM0ZKRDhBMjgwWk1BSjRVWC4u

Якщо захід проводиться онлайн – у формі надайте посилання, за яким грантові менеджери Єднання можуть доєднатись до заходу з метою моніторингу.

Якщо захід проводиться офлайн  – будьте готові на запит грантових менеджерів створити для них можливість підключитися онлайн (через Zoom, Skype або іншу зручну для вас платформу).

Якщо в процесі реалізації проєкту дати проведення заходів змінюються, ви можете подати оновлену інформацію у вищезазначеній формі та обов’язково повідомити про такі зміни на eu_emergency@ednannia.ua (з копією на nosak@ednannia.ua)