Ця пам’ятка допоможе вам правильно розповідати про ваш проєкт у публікаціях, заходах чи матеріалах.
Грантовий конкурс з організаційного розвитку проходить у межах проєкту «Сильне громадянське суспільство України – рушій реформ і демократії», який ІСАР Єднання реалізує за фінансування Норвегії та Швеції. Мета цього проєкту – допомогти громадським і благодійним організаціям стати сильнішими та сприяти відновленню України й розвитку демократії.
Що потрібно робити у ваших комунікаціях?
1. Додавайте назву проєкту
У всіх публікаціях, анонсах чи на заходах називайте проєкт:
- Українською: «Сильне громадянське суспільство України – рушій реформ і демократії».
- Англійською: Strong Civil Society of Ukraine - a Driver towards Reforms and Democracy.
Наприклад, кажіть усно на події: Цей захід проходить у межах проєкту «Сильне громадянське суспільство України – рушій реформ і демократії».
2. Використовуйте логотипи
За посиланням ви можете скачати логотипи (Норвегія, Швеція, ІСАР Єднання, Дім громадянського суспільства). Додайте туди логотип вашої організації замість чорного прямокутника.
Порядок розташування логотипів змінювати заборонено. Завжди першим зліва розташовується логотип Норвегії, потім Швеції, потім ІСАР Єднання, потім Дому громадянського суспільства, а потім ваш. Якщо є інформаційні або інші партнери, їхні логотипи ставте після вашого, у правому кутку. Логотип ІСАР Єднання та свій власний логотип не робіть більшими за логотипи Норвегії та Швеції.
Цю лінійку логотипів ставте на всі ваші друковані матеріали: постери, буклети, звіти тощо, а також на презентації (PowerPoint, Canva тощо). На фотографіях логотипи додавати не потрібно. У дописах у соціальних мережах використовуйте їх на власний розсуд, за бажанням, але керуйтеся доцільністю (не завжди логотипи покращують видимість допису). Якщо доступне кольорове друкування, логотипи Норвегії та Швеції завжди мають бути у кольорі.
Важливо: Не розміщуйте логотипи Норвегії чи Швеції на майні чи предметах видимості вашої організації, як-то транспорт, одяг, парасольки чи ручки (так званий «мерч»).
3. Додавайте дисклеймер проєкту
Що таке дисклеймер? Це короткий текст, який пояснює, хто підтримує ваш проєкт. Він потрібен, щоб усі знали, завдяки кому ваша подія чи матеріали стали можливими. Обов’язково використовуйте його скрізь, де використовуєте лінійку з логотипами. А також у прес-релізах та анонсах, публікаціях в медіа, у формах реєстрації, в порядку денному вашого заходу тощо.
Дисклеймер для подій:
Українською:
Захід/конкурс/подія (указати вид заходу) створено ГО/БО «Назва вашої організації» за підтримки «Дому громадянського суспільства», що адмінструється ІСАР Єднання в межах проєкту «Сильне громадянське суспільство України – рушій реформ і демократії» за фінансування Норвегії та Швеції.
Англійською:
The event (specify) is produced by NGO «Name» with the support of Civil Society Home as a part of the Strong Civil Society of Ukraine - a Driver towards Reforms and Democracy project, implemented by ISAR Ednannia, funded by Norway and Sweden.
Дисклеймер для публікацій:
Українською:
Публікацію/дослідження/матеріал (указати вид заходу) створено ГО/БО «Назва вашої організації» за підтримки «Дому громадянського суспільства», що адмінструється ІСАР Єднання в межах проєкту «Сильне громадянське суспільство України – рушій реформ і демократії» за фінансування Норвегії та Швеції. Зміст публікації є відповідальністю ГО/БО «Назва вашої організації» та не є відображенням поглядів урядів Норвегії, Швеції або ІСАР Єднання.
Англійською:
The study/report/audio/visual/other information/media product (specify) is produced by NGO «Name» with the support of Civil Society Home as a part of the Strong Civil Society of Ukraine - a Driver towards Reforms and Democracy project, implemented by ISAR Ednannia, funded by Norway and Sweden. The contents of this publication are the sole responsibility of NGO «Name» and can in no way be taken to reflect the views of the Government of Norway, the Government of Sweden and ISAR Ednannia.
Просто скопіюйте цей текст і вставте у свої матеріали, замінивши ГО/БО «Назва вашої організації» на назву вашої організації.
Що ще важливо?
- Не створюйте окрему сторінку для цього проєкту у соціальних мережах – публікуйте усі пости на сторінці своєї організації. Якщо у вас немає сторінки в соціальних мережах – рекомендуємо її створити для комунікації з аудиторією.
- Очікуємо, що ви, наскільки це можливо, усно згадуватимете фінансову підтримку Норвегії та Швеції на конференціях, у аудіовізуальних продуктах та інтерв’ю для медіа.
- Ви можете за бажанням зазначити підтримку Норвегії та Швеції на своєму вебсайті.
- Якщо згадка Норвегії і Швеції стосується майна чи предметів видимості (будівлі, транспорт тощо), потрібна письмова згода від ІСАР Єднання.
- Завжди враховуйте безпекові аспекти, вирішуючи, наскільки активно висвітлювати проєкт.
- Якщо щось незрозуміло (наприклад, як розмістити логотипи чи куди вставити дисклеймер), пишіть нам на пошту rzheutska@ednannia.ua (для Лілії Ржеутської) і ми допоможемо!
З найкращими побажаннями,
Команда ІСАР Єднання