fbpx
Безкоштовна лінія для питань щодо грантових конкурсів 0 800 50 77 45

Home

Критерії відповідності

До участі у конкурсі приймаються Заявки від ВІЛ/СНІД сервісних організацій, які підготовлені відповідно до вимог визначених цим Запрошенням та відповідають наведеним нижче критеріям.

Вимоги до пошукувачів (Заявників)

До участі в цьому конкурсі запрошуються ВІЛ/СНІД сервісні організації громадянського суспільства та державні установи, які працюють на національному рівні або в одній з 8 областей впровадження проекту (Дніпропетровська, Львівська, Миколаївська, Одеська,Чернігівська, Черкаська, Полтавська та Запорізька).

Ініціативні групи мають можливість взяти участь у конкурсі ваучерів за умови подання Заявки від офіційно зареєстрованої організації, яка виступить патронатом та виконає умови Програми.

Заявки від організацій, які не відповідають визначеним вимогам, не розглядатимуться.

Прийнятні витрати

Прийнятними вважаються витрати, які:

  • узгоджені з конкретними заходами Плану технічного розвитку і забезпечують його виконання;
  • фактично виникли протягом терміну використання ваучеру;
  • відповідають принципам доцільності та відповідності витрат;
  • коректно задокументовані, обґрунтовані та зрозумілі, а також підкріплені відповідною документацією фінансово-бухгалтерської звітності.

Кошти Ваучера можуть бути використані для оплати:

необхідних послуг з технічного розвитку  ВІЛ/СНІД сервісних організацій та установ (проведення навчальних тренінгів, семінарів, коучінгу, короткострокових/довгострокових консультацій, участь у стажуваннях тощо).

Неприйнятні витрати

Вважаються неприйнятними витрати, пов’язані з:

  • придбанням транспортних засобів;
  • капітальним ремонтом приміщень;
  • науковими дослідженнями;
  • сплатою боргів;
  • купівлею будь-якого обладнання;
  • особистими подорожами та тренінгами;
  • друком посібників;
  • підтримкою будь яких ініціатив пов’язаних з виборами, політичним лобіюванням, терористичною діяльністю;
  • адміністративними витратами організації – адже це не є частиною розвитку організаційної спроможності;

    розробкою та/або просуванням логотипів, сайтів, друком рекламної продукції.