fbpx
Безкоштовна лінія для питань щодо грантових конкурсів 0 800 50 77 45
IMG 20170929 141127        Про це переконливо свідчать дані соціологічного опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології. Наталія Харченко, директорка Інституту, так прокоментувала його результати: "100% - це цифра, яку ми, соціологи, майже ніколи не бачимо у результатах своїх досліджень. Тому хочу привітати ІСАР Єднання з цим переконливим свідченням корисності їхньої роботи для зміцнення громадянського суспільства!" 

Платформа "Маркетплейс" постійно слідкує за якістю надаваних у її межах послуг. Щоб дослідити, яким чином гранти з організаційного розвитку впливають на організації, які їх отримували, ми провели спеціальне соціологічне дослідження. Методологія та результати цього опитування були представлені на черговому засіданні Спостережної Ради Платформи "Маркетплейс" у п'ятницю, 29 вересня.

Зокрема, члени Спостережної Ради довідалися, що 95% організацій вважають, що отримані гранти допомогли їхнім організаціям стати конкурентоздатнішими. Три чверті опитаних організацій заявили, що після отриманого гранту з організаційного розвитку у них суттєво зросли обсяги залучених фінансових ресурсів. І ще стільки ж (76%) організацій збільшили кількість джерел, з яких вони залучають ресурси.

"Для всіх організацій, незалежно від кількості отриманих грантів, спостерігається позитивна динаміка, що свідчить про їх розвиток та становлення, і потенційний вплив впроваджуваної ІСАР Єднання грантової програми, як одного з чинників цього розвитку", - підкреслила у своїй доповіді Наталія Харченко. 

Дослідження впливу грантів організаціи?ного розвитку from ISAR Ednannia