fbpx
Безкоштовна лінія для питань щодо грантових конкурсів 0 800 50 77 45

Новини

Конкурс проводиться у межах проєкту "Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства" (EU Emergency support 4 Civil Society), що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки ЄС.

У результаті конкурcу Відбіркова комісія підтримала 17 проєктних заявок від громадських організацій. Загалом було отримано і опрацьовано 73 заявки.

Підтримані проєкти охоплюють різні напрямки боротьби з пропагандою – від розвінчання міфів і фейків кремлівської пропаганди до створення якісного власного контенту про позитивні перетворення в країні. Проєкти сфокусовані на цільові групи населення як на території України, так і за її межами (Польща, Німеччина, Чехія).

Тож вітаємо переможців!

  1. ГО "Агенція журналістики даних". Організація планує викривати дезінформацію та маніпуляції  в інфополі українців за кордоном, передусім в Польщі, Німеччині та Чехії. Журналісти медіаресурсу «ТЕКСТИ» вивчатимуть дезінформаційні хвилі, що ширяться серед українців за кордоном та  вносять розбрат і зневіру, буде запропонована інфокампанія здизайнована на основі зібраної аналітики.
  2.  ГО "Українер".  Чекайте відео ролики  про деокуповані регіони, історії реальних людей, які пережили окупацію, протидіяли агресору.  Весь матеріал буде озвучений і титрований кількома мовами для промоції за кордоном. 
  3. ГО Центр регіональних ініціатив "Астрея". Це медіапроєкт телеведучої Юлії Бориско - “Жовті кеди”, який через призму особистих історій, на противагу російській дезінформації, дає надію українцям на майбутнє в країні. Мета таких відео -  показати приклади діяльності людей, які покращують якість життя інших громадян, це історії, які протистоятимуть наративам занепаду та програшу, що поширюються ворогом.
  4.  ГО “Наука Юей 2022”. Команда платформи Nauka.ua втілюватиме спецпроєкт “Наука проти пропаганди” орієнтований на молодь у містах-мільйонниках - серія  матеріалів про те, як формуються когнітивні упередження в російській пропаганді. Розуміючи алгоритми впливу дезінформації  молодь розвине спроможність послуговуватись  критичним мисленням.
  5. Громадська Спілка "Українська Асоціація Медіа Бізнесу". Проєкт орієнтований на посилення і підтримку регіональних медіав найбільш уражених регіонах – Харківська, Чернігівська, Миколаївська, Сумська, Запорізька, Одеська, Херсонська, Київська. Передбачено підтримку і менторинг локальних медіа з окупованих, деокупованих та прифронтових районів для збереження проукраїнських наративів в громадах, що найбільше підпадають впливу пропаганди.
  6. ГО "ВІЛЬНЕ РАДІО". Завдяки інституційній підтримці, яку отримає організація, мешканці Донеччини отримуватимуть інформацію через українське радіомовлення в умовах ізоляції від українського інформування.
  7. ГО "Детектор медіа" зможе продовжити виробництво радіопередачі «Русскій фейк…» та виготовити  50 додаткових випусків. У цих аудіо ви почуєте розвінчування найрезонансніших російських фейків, маніпуляцій та меседжів про війну в Україні, яка виходитиме щодня у вечірньому праймі в ефірі суспільного Українського радіо.
  8. ГО "Інтерньюз-Україна" отримала  інституційну підтримку платформи UkraineWorld для посилення протидії російській пропаганді та дезінформації серед закордонної аудиторії, висвітлення воєнних злочинів, скоєних рф на території України. В рамках проєкту будуть розроблені різні типу контенту:  подкасти, інфографіки, документальні відео, аналітичні матеріали та пости у соціальних мережах щонайменше чотирма мовами.  
  9. ГО "Юмайнд" (UMind). Організація реалізує проєкт "Українологія" з фокусом на підлітків. В Instagram та TikTok  команда в інтерактивній формі розкриватиме базові відповіді на питання про Україну, її історію, традиції, культуру, та про події повномасштабного вторгнення та протидіятиме впливу російської пропаганди на підлітків.
  10. ГО "ГРОМАДСЬКЕ РАДІО" отримає інституційну підтримку для продовження виробництва власного інформаційного марафону (відео, тексти, подкасти). Зокрема англомовного подкасту «Ukraine Calling» про стан реальних справ в Україні. А також зможе забезпечити безперервне мовлення своєю мережею, на сайті і зовнішніх стрімінгових платформах завдяки додатковому технічному оснащенні.
  11. ГО "Криголам" запустить проєкт  "Назад до коріння" на платформі незалежного медіа ШоТам. Буде виготовлено анімаційний серіал, що розвінчуватиме найвідоміші історичні міфи та фейки, на яких часто тримаються дезінформаційні кампанії ворога. Серіал промотуватиметься на мешканців прифронтових та окупованих регіонів України.
  12. ГО "СІД Медіа Груп". Проєкт спрямований на громади Волинської та Рівненської областей, зокрема на прикордонні райони, які найбільш вразливі до російсько-білоруської пропаганди. Команда планує виробництво контенту у форматі фактчек та проактивне виробництво власних наративів на сайті Район.in.ua.
  13. "БФ польсько-українського партнерства". Команда організації планує відстежити та розвінчати російські фейки на території Польщі та Німеччини. Передбачена співпраця з польськими ЗМІ.
  14. ГО «Європейський інститут Чорнобиля». Картки, що оживають, VR експонати, - все це на базі  мобільного додатку з XR технологією доданої реальності.  У такому оригінальному  форматі організація планує зробити інтерактивну міжнародну виставку, яка охопить 50 різних локацій. За допомогою таких технологій організатори планують розповісти, як побудована система російської пропаганди, показати головні прийоми та приклади маніпуляцій, розвінчати відомі фейки.
  15. ГО "Харківський кризовий інфоцентр" транслюватиме у текстовому, відео та аудіо форматах контент для мешканців деокупованої Харківщини.
  16. Громадська організація "Люк-Медійна група" сфокусується на висвітлені правдивої інформації щодо подій України з 2013 року (революція Гідності, окупація Криму тощо). А цільовою аудиторією проєкту буде молодь до 25 років Харківщині, яка власне формувала свою свідомість на цих подіях.
  17. «Міжнародний центр суверенних народів». Проєкт передбачає генерування контенту на політичні, історичні теми та поширення через блогерський  ютьюб канал журналіста Віталія Портникова,  а також через ютьюб телебачення  «Епсресо».   Журналісти проєкту також планують провести очні зустрічі-лекції зі студентами-переселенцями зі Сходу України.