Ініціативний центр сприяння та розвитку громадського почину «Єднання» оголошує тендер на відбір надавача послуг з розробки та реалізації комунікаційної кампанії з просування Платформи «Маркетплейс». .
Постачальники послуг, які мають бажання взяти участь у тендері, повинні надати свої комерційні пропозиції до 18:00, 10 листопада 2021 р. (дати закриття тендеру) на електронну адресу office@ednannia.ua (з поміткою у темі листа «реалізація комунікаційної кампанії з просування Платформи «Маркетплейс»).
Строк надання послуг: грудень 2021 – вересень 2022 року
1. Опис проєкту
Платформа розвитку громадянського суспільства «Маркетплей» як механізм унікальна і не має аналогів у світі. Вона складається з трьох компонентів:
- Інтернет-портал – віртуальна платформа зустрічі попиту та пропозиції у сфері організаційного розвитку ОГС. Тут можна пропонувати, шукати, замовляти, обирати тренінги, консультації, дослідження та інші види навчання або послуг, щоб посилити свою спроможність.
- Майданчики для обговорення важливих питань у сфері організаційного розвитку: планів, стратегій та політик: зустрічі Спільноти Практиків, експертні обговорення, вебінари. Форум розвитку громадянського суспільства – найбільш очікувана подія року!
- Система грантів з організаційного розвитку, яка забезпечує безперервне фінансування ринку послуг у сфері організаційної спроможності ОГС. Будь-яка українська некомерційна організація може подати заявку до ІСАР “Єднання”, щоб отримати грант на власний організаційний або технічний розвиток. За допомогою грантів можна “придбати” необхідні послуги: тренінг, семінар, короткострокові/довгострокові консультації, експертну оцінку тощо.
Маркетплейс надає унікальну можливість організаціям громадянського суспільства опанувати питання організаційного розвитку та менеджменту, знайти оптимальний варіант навчання в залежності від потреб та можливостей організації, провести оцінку та скласти план індивідуального організаційного розвитку, а також отримати фінансування для цих потреб.
- Опис завдання:
№ |
Опис завдання |
Деталі |
1) |
Створення комунікаційної стратегії просування платформи |
Включатиме розробку комуныкацыйного плану, оновлення профілю в Instagram, виокремлення tone of voice з аудиторією, розробку контент-карт, моніторинг існуючих сторінок організацій, схожих за діяльністю, аналітику наповнення їх сторінок і відгуків аудиторії на контент. А також розробка стратегії просування онлайн платформи http://cd-platform.org/ |
2) |
Створення контент-плану і ведення соціальної сторінки Instagram |
- розробка актуальних тем для постів; - написання постів; - розробка віжуалів для постів; - внесення корегувань в контент при необхідності; - вичитка контенту літредактором; - публікація постів; - відповідь на коментарі та особисті повідомлення від користувачів; - модерація сторінки |
3) |
Налаштування таргетованої реклами Instagram та Youtube. Промоція Youtube каналу |
Налаштування реклами у Instagram реклами. Аналіз Youtube каналу та розробка медіаплану для промоції каналу. |
4) |
Ведення сайту Маркетплейс http://cd-platform.org/ |
Наповнення сайту відгуками, новинами, новими підрядниками |
5) |
Розробка навчального курсу з організаційного розвитку для організацій громадянського суспільства |
Розробка, зйомка та продакшн курсу для платформи, а також промоція курсу на інший майданчиках. |
6) |
Виготовлення відеороликів з відгуками про роботу платформи від користувачів; виготовлення анімованих роликів |
Виготовлення роликів (до 2-х хвилин кожний) |
7) |
Медіа супровід проєкту |
Написання унікальних матеріалів в національних ЗМІ про оновлення роботи платформи, її цілі та завдання, партнерські матеріали, відеоінтерв'ю, спецпроєкти з медіа |
- Цільова аудиторія проєкту:
- організації громадянського суспільства (ОГС);
- донори, які фінансують ініціативи ОГС;
- Вимоги, до учасників тендера:
Досвід з розробки та реалізації комунікаційних кампанії в громадському секторі. Розуміння діяльності громадського сектору.
Наявність кваліфікованої команди, яка відповідає тим вимогам і завданням, які описані вище (менеджер, копірайтер, таргетолог, команда відепродакшену тощо).
- Ключовими критеріями відбору постачальника послуг є:
- вартість послуг (з розрахунком за годину роботи)
- успішний досвід реалізації комунікаційних кампаній (наявність портфоліо)
- наявність особистих ресурсів для комплексного комунікаційного супроводу проєкту.
- Перелік документів, які мають бути надані на розгляд:
- лист у довільній формі із запропонованою пропозицією та бюджетом щодо розробки та реалізації комунікаційної кампанії;
- копії реєстраційних документів (виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, витяг з реєстрів платників ПДВ або платників єдиного податку (за наявності);
- опис досвіду реалізації комунікаційних кампаній (портфоліо).
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та Фізичні особи–підприємці (ФОП 3 групи) .
Довідки за тел. (044) 2010160
Відповідальна особа: Коцеруба Ольга