Ініціативний центр сприяння та розвитку громадського почину «Єднання» оголошує тендер на надання послуг з розробки та реалізації комунікаційної кампанії запуску оновленої платформи «Дім громадянського суспільства» (http://cd-platform.org/)
Постачальники послуг, які мають бажання взяти участь у тендері, повинні надати свої комерційні пропозиції з 10 вересня по 25 вересня 2023 р включно (дати закриття тендеру) на електронну адресу kotseruba@ednannia.ua (з поміткою у темі листа «тендер_комунікаційний супровід»)
Довідки за тел. (044) 2010160
Відповідальна особа за проведення закупівлі: Коцеруба Ольга.
Термін надання послуг: вересень 2023 - вересень 2024 роки.
Платформа розвитку громадянського суспільства «Дім громадянського суспільства» як механізм унікальна і не має аналогів у світі. Це платформа розвитку та підтримки організацій громадянського суспільства. Це екосистема, яка включає інструменти підтримки громадського сектору у вигляді гранту на організаційний розвиток, пошуку постачальників послуг, навчання та архів всіх досліджень, аналітичних матеріалів про українське громадянське суспільство, а також контент для натхнення і обміну досвідом.
Наша місія:
- Ми посилюємо організаційні та інституційні спроможності організацій громадянського суспільства, щоб вони змінювали та покращували якість життя людей. Таким чином громадські організації та благодійні фонди надають послуги своїм цільовим групам, які затребувані і вкрай необхідні.
- Ми навчаємо і сприяємо САМОЗАРАДНОСТІ організацій громадянського суспільства, для того, щоб громадський сектор брав на себе відповідальність за власне існування, розвиток і результати своєї роботи. Таким чином громадянське суспільство стає драйвером змін, а також надійним партнером для держави і громадян у формуванні політик, демократичних процесів.
- Ми досліджуємо середовище діяльності громадянського суспільства і структуруємо ці знання в одному архіві. Таким чином ми формуємо базу знань для розробки нових програм та проєктів на посилення громадянського суспільства України.
Цифрова платформа складається з трьох компонентів:
1. Маркетплейс з оргрозвитку — віртуальна платформа зустрічі попиту та пропозиції у сфері організаційного розвитку громадського сектору. Тут можна пропонувати, шукати, замовляти, обирати тренінги, консультації, дослідження та інші види навчання або послуг, щоб посилити свою спроможність. Система грантів з організаційного розвитку, яка забезпечує безперервне фінансування ринку послуг у сфері організаційної спроможності ОГС. Будь-яка українська некомерційна організація може подати заявку до ІСАР Єднання, щоб отримати грант на власний організаційний або технічний розвиток. За допомогою грантів можна “придбати” необхідні послуги: тренінг, семінар, короткострокові/довгострокові консультації, експертну оцінку тощо.
- Студія - інформаційно-розважальний блог про громадський сектор.
- Аналітична бібліотека - платформа, на якій можна скачати та завантажити аналітичні матеріали різних форматів про українське громадянське суспільство.
Технічні характеристики та обсяг:
- Створення комунікаційної стратегії запуску оновленої платформи платформи «Дім громадянського суспільства»;
Включає розробку креативної ідеї запуску оновленого продукту, розробку стратегії просування онлайн платформи, розробку комунікаційного плану, виокремлення tone of voice з аудиторією.
- Створення контент-плану і ведення існуючих соціальної сторінки Instagram на період активного запуску платформи (3 місяці) та в подальшому на щомісячній основі;
Включає розробку актуальних тем для постів; написання постів; розробку віжуалів для постів; внесення корегувань в контент при необхідності; вичитка контенту літредактором; публікацію постів; відповідь на коментарі та особисті повідомлення від користувачів; модерацію сторінки.
- Створення контент-плану і ведення соціальної сторінки Facebook на період активного запуску платформи (3 місяці) та в подальшому на щомісячній основі;
Включає розробку актуальних тем для постів; написання постів; розробку віжуалів для постів; внесення корегувань в контент при необхідності; вичитку контенту літредактором; публікацію постів; відповідь на коментарі та особисті повідомлення від користувачів; модерацію сторінки.
- Розробка медіа-плану для просування в соцмережах оновленої платформи «Дім громадянського суспільства»;
- Налаштування таргетованої реклами Instagram та Facebook на період активного запуску платформи (3 місяці) та в подальшому на щомісячній основі;
аналіз Youtube каналу та розробка медіаплану для промоції каналу.
- Промоція Youtube каналу на період активного запуску платформи (3 місяці) та в подальшому на щомісячній основі; Включає розробку стратегії просування Youtube каналу та виготовлення відео контенту для промоції платформи «Дім громадянського суспільства»;
- PR-супровід проєкту (щомісячно): написання унікальних матеріалів в національних та локальних ЗМІ про оновлення роботи платформи, її цілі та завдання, партнерські матеріали, відеоінтерв'ю, спецпроєкти з медіа.
Вимоги, до учасників тендера:
Досвід з розробки та реалізації комунікаційних кампанії в громадському секторі.
Розуміння діяльності громадського сектору.
Специфікації комерційних пропозицій учасників повинні бути еквівалентними
вищенаведеним специфікаціям. Вартість послуг в комерційних пропозиціях вказується в гривнях, з урахування типу послуг що включає щомісячну абонент плату або як за одну послугу.
Ключовими критеріями відбору постачальника послуг є:
• вартість надання послуг
• успішний досвід реалізації комунікаційних кампаній
• спроможність команди вести комплексний комунікаційний супровід проєкту.
Заявка на участь у тендері повинна містити:
- Комерційна пропозиція;
- Скановану копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- Стислий опис попереднього досвіду.