Як Центрам життєстійкості надихаюче та доступно спілкуватися зі своїми клієнтами та громадськістю? Як легко й цікаво писати про свою роботу? І що робити, коли про Центр поширюють неправдиву інформацію?
Щоб допомогти Центрам життєстійкості з легкістю комунікувати із цільовими аудиторіями, знаходити ефективні канали поширення інформації в громадах та справлятися з кризовими ситуаціями, комунікаційні експертки агентства Newsfront Communications представили практичний посібник, створений за підтримки агрохолдингу «Астарта». Вони розказали як покроково продумати всі необхідні комунікації Центрів на прикладі одного стандартного дня його роботи, скласти ефективні плани комунікацій на півроку й надали практичні рекомендації із прикладами щодо підготовки інформаційних матеріалів.
Під час заходу учасники ознайомилися із чек-листами для підготовки відкриттів Центрів, правилами безбар’єрної комунікації, а також дізналися, як реагувати на негативні коментарі в соціальних мережах, критичні публікації в медіа, та вирішувати конфліктні ситуації між відвідувачами або працівниками Центрів.
Центри життєстійкості – пілотний проєкт Міністерства соціальної політики, який є складовою Всеукраїнської програми ментального здоров'я «Ти як?» Першої леді Олени Зеленської. Презентацію посібника організовано за підтримки ІСАР Єднання в межах проєкту «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства», який реалізовується ІСАР Єднання у консорціумі з Українським незалежним центром політичних досліджень (УНЦПД) та Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).
Посібник буде передано безпосередньо Центрам життєстійкості для роботи, а з відеозаписом презентації можна ознайомитись тут: